Translate

poniedziałek, 8 lutego 2016

#pink

Wspominałam Wam już w jakim kolorze czuję się najlepiej.
Jest to kolor czarny.
Ale...



Za około dwa miesiące skończę 19 lat, a mój ulubiony kolor z dzieciństwa nadal siedzi mi w głowie. 
Jak u większości małych dziewczynek... jest to kolor różowy.
Może nie wybieram w tym kolorze wiele ubrań dla siebie to sweterek, który dziś pokaże wpadł mi w oko.
Obiecałam również zrobić post z moją perełką, kiedy wspomniałam o wyprzedażach.

Jest to torebka !
Tak jest to różowa torebka.
Ale nie taka zwykła torebka...




Nie wiem czy inne dziewczyny też tak mają, ale kiedy ją zobaczyłam to wiedziałam, że będzie mieszkała razem ze mną.

Jest genialna pod każdym względem, ponieważ jest:
- różowa ; )
- wykonana przez znanego projektanta mody 
- średniej wielkości
- dobrej jakości 
Będzie ze mną przez bardzo długi czas !

Wydaje mi się, że nie każda dziewczyna ma tyle odwagi, żeby nosić dodatki w tak intensywnym kolorze.
Ja posiadam wiele takich błyskotek. 
Mam nawet intensywnie różowe buty sportowe. 
Mama nie dowierzała, kiedy je zobaczyła, że są moje.. (później stwierdziła, że tylko ja mogłam je kupić).
Pomyślę nad sportowym postem i może niebawem się tu pojawią. 

Różowy sweterek i torebka + jasne, dziurawe dżinsy + trampki + lekka kurtka + okulary przeciwsłoneczne..

Też już poczuliście wiosnę i zatęskniliście za nią ? 
Mam nadzieję, że już niedługo zawita u nas na dłużej.





































~  SWETEREK - MANGO  ~
~ SPODNIE, BUTY, OKULARY, KURTKA - H&M ~
~ TOREBKA - MICHAEL KORS ~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz