Translate

sobota, 5 marca 2016

#red




Trójmiasto - #myhomeinthefuture

Czy Wy też macie swoje jedno ukochane miasto i niekoniecznie jest to miejscowość, w której mieszkacie?
 Ja uwielbiam Trójmiasto!
Gdańsk, Sopot, Gdynia ; )


 

W Polsce jest wiele pięknych miast, lecz pomorze i morze to jest to!
Do Gdańska mam tylko 100km, więc jestem tam bardzo często.
Kilka dni temu miałam przyjemność pojechać ostatni raz gdzieś z moją klasą. 
Wybraliśmy jednodniowy wypad do Gdańska. 
Centrum Solidarności zrobiło na mnie wielkie wrażenie. 
W wolej chwili wykonałam kilka zdjęć nad Motławą i na Starym Mieście.




Myślę, że nie tylko ja łączę przyszłość z Trójmiastem. 
Wszelkie możliwości mamy tylko na wyciągnięcie ręki. 
Tylko 100km, tylko.

Dzisiejsza stylizacja jest zwykła i prosta.
Wiedziałam co mnie czeka przez cały dzień w Gdańsku, więc musiałam ubrać się bardzo ciepło i wygodnie.
Swój wygląd chciałam czymś ożywić, więc postawiłam na czerwony akcent.

























~ PŁASZCZYK, SPODNIE, TORBA - STRADIVARIUS ~
~ BUTY - RESERVED ~
~  CZAPKA, RĘKAWICZKI - HOUSE ~
~ KATANA DŻINSOWA - OUTFITTERS NATION ~
~ BLUZKA - MANGO ~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz