Translate

sobota, 23 kwietnia 2016

#flowers


Hejka!

Z racji tego, że za tydzień piszę maturę to aktualnie dużo czasu poświęcam na naukę...
Obiecuję, że po wszystkich egzaminach posty będą pojawiały się już regularnie!




Dziś mam dla Was kilka zdjęć wykonanych w domu. 
Ostatnio przekonałam się co do wzorów.
Czas trochę zaszaleć z kolorystyką, w końcu mamy wiosnę ; )
Nie spodziewałam się, że aktualnie w sklepach można dostać leginsy z wysokim stanem.
Jest to strzał w dziesiątkę! 
Oczywiście nie zapominajmy, że do wzorów wybieramy jeden kolor, aby nie wyglądać 'pstrokato'. 
Ja najczęściej wybieram czerń, ponieważ czuję się w tym kolorze najlepiej.

Zapraszam! 





 








~ BLUZKA - CUBUS ~
~ LEGINSY - MANGO ~
~ BUTY - RIVER ISLAND ~



3 komentarze:

  1. Swietnie wygladasz! Zapraszam do nas http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) fajny blog! Chętnie nawiąże z Tobą współpracę - napisz na weronika.sajkowska@puffmonster.com :) prowadzę platformę odzieżową i myślę, że to może być dla Ciebie też ciekawy temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ; ) napisałam do Ciebie wiadomośc , lecz nie została ona wysłana , ponieważ był podany zły adres e-mail. Mogłabyś go podać jeszcze raz ?
      Pozdrawiam

      Usuń