Translate

sobota, 30 stycznia 2016

#perfect


Hej ! 

Zima, zima i już po zimie. 
Aktualnie pogoda nie sprzyja, aby robić zdjęcia na zewnątrz, lecz miałam wielka chęć, aby przygotować nowy post. 
Postanowiłam, więc wykonać fotki w domu. 
Stylizacja, którą wybrałam idealnie zgrała się z takim zdjęciami ; )



Obecnie na wyprzedażach udało mi się upolować kilka cudeniek.
 Mam już nawet pomysł na kolejny i kolejne posty! 
Niedługo pokażę wam moją największą perełkę ostatnich dni. Szał! 

Dzisiejsza stylizacja to mój ulubiony ubiór na co dzień. 
Ulubione dżinsy, ulubiona bluzka i nowo kupione butki na wiosnę.
Czy tylko ja co chwilę kupuje nowe spodnie czy buty? 
Nie da się ukryć, że są to moje ulubione części ubioru i mojej garderoby.

Spodnie z wysokim stanem wróciły do mody. 
Są bardzo wygodne, ale też bardzo praktyczne. Zawsze można ukryć w nim brzuszek czy bioderka, jeśli ktoś ma takie kompleksy. 
Wszelkie podarcia czy wyszycia na spodniach skradły moje serce. Na lato czy wiosnę jest to idealny patent, lecz Ja nie mogę się powstrzymać i jesienią czy zimą również noszę takie spodnie.

 Bluzkę też udało mi się nabyć w ostatnich dniach. 
Jest wykonana z bardzo dobrego materiału.
Na zdjęciach nie widać, ale ma delikatny deseń w paski. Jest elastyczna i przyjemna w dotyku ! 
























Pamiętajcie!!!
Zawsze jeżeli założycie na siebie tylko dwa kolory to ZAWSZE będziecie wyglądać dobrze.
Stawiajcie na minimalizm. 


~ BLUZKA - RESERVED ~
~ SPODNIE - BERSHKA ~
~ BUTY - H&M ~
~ ZEGAREK - CASIO ~


Do następnego !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz