Translate

poniedziałek, 1 lutego 2016

#favourites


Perfumy, aj te perfumy..

Większość kobiet nie wyjdzie z domu póki nie włoży na siebie ostatniej części swojego ubioru.
Nie jest to wcale ulubiony płaszcz czy kurtka lecz są to.....


 PERFUMY!




 Słodkie, kwiatowe, delikatne, cytrusowe, orientalne, 
czy też aldehydowe (najmłodsza kategoria, powstała w XX wieku np.'Chanel no 5').
Można wybierać i przebierać w aktualnych zapachach. 
W drogeriach jest ich coraz więcej.  

Dziś chciałam Wam pokazać kilka moich ulubieńców.
Ceny perfum w sklepach są przeróżne. 
Zaproponuje kilka dobrych produktów, których cena nie jest aż taka wysoka, a produkt jest zadowalający.
 
1. ZARA 
Jest to marka, wszystkim dobrze znana. Kiedyś przypadkowo znalazły mi się w ręku ich perfumy.
Są bardzo subtelne i zmysłowe. 
Obecnie jestem ich wielką zwolenniczką. 
Ich cena jest dość niska, więc myślę, że każdy może pozwolić sobie na taki wydatek. 
Dla kobiet, jak i dla mężczyzn sklep ZARA oferuje bardzo duży wybór w danym produkcie.
(PS dziewczyny! niedługo Walentynki, pomyślcie o swoich Połówkach )
Od kilku lat korzystam z ich oferty i jestem bardzo zadowolona.
 Gdy tylko flakonik mi się kończy, od razu lecę po nowy.
Polecam ! : ) 



















Mój ulubieniec. Niedługo muszę zakupić nowy, bo w tej chwili już mi się kończy :/











Polecam połączyć te dwa perfumy w jeden! Uzyskacie cudowny, słodki zapach.







2. Małe kieszonkowce

- Celine Dion Signature

- Beyonce Heat
 
 Zawsze, gdy wychodzę z domu to zabieram jeden ze sobą. 
Malutkie flakoniki zmieszczą się nawet to najmniejszej torebki.










3. Best of  the best 

- Calvin Klein Obsession Night 

- Lancome La Vie Est Belle


Te już trochę z wyższej półki. 
Uważam, że warto czasem wydać więcej pieniędzy na jeden lepszy produkt.
































~ CIENIE - MAYBELINNE NEW YORK ~
~ BRONZER-KULECZKI-PEREŁKI, PĘDZEL DO BRĄZU - ORIFLAME ~




Mam nadzieję, że zapachowy post przypadnie wam do gustu, buziaki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz