Translate

czwartek, 18 lutego 2016

#brilliant



Są i one! 
Miałam pokazać, więc dotrzymuję obietnicy.



Zdjęcia wykonałam dość szybko, ponieważ pogoda jeszcze nie rozpieszcza..

Wiosno, przybywaj!

Też chcecie zarzucić już na siebie lżejszą kurtkę, wiosenne buty, do tego chwycić okulary przeciwsłoneczne i wyjść z domu? 
Dla zmarźlaków jest to raaaj..
Kiedy tylko widzę słońce za oknem to od razu robi mi się cieplej na serduszku.

Dzisiejsza stylizacja jest dość prosta.
Zwykły codzienny look. 
Prostota przełamana mocnym akcentem, którym są buty.
Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła swobodnie wyjść tak z domu ; )

Miłego oglądania! 











































~ RAMONESKA - NEW YORKER ~
~ BLUZKA - RESERVED ~
~ SPODNIE - H&M ~
~ BUTY - AIR JORDAN 4 RETRO PINK ~









3 komentarze:

  1. super outfit! gdzie zamawiałaś buty? śliczne są :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;)!
    Buty zamawiałam na stronie sklepkoszykarza.pl, lecz było to około rok temu.. więc nie wiem czy można jeszcze uzyskać gdzieś ten konkretny model.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś szczuplutka ♥
    Super styl
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń