Translate

środa, 24 lutego 2016

#pieszczota


Hejka ! 

W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam moją małą pieszczotę.. i nie tylko.


Zdjęcia wcale nie miały tak wyglądać, lecz mój pies bardzo chciał pozować razem ze mną. 
Nie odstępował mnie na krok...
Wyszłam na ogród, aby pobawić się z siostrą, a kiedy przyszedł czas na robienie fotek to zachciało mu się być cały czas blisko mnie ; ) 













Później udało mi się zrobić kilka fotek już bez małego modela.
Co do dzisiejszej stylizacji to..
Zauważyłam, że coraz częściej zaczynam stawiać na mega wygodę.
W sklepach pojawiła się już kolekcja wiosenna, w której dopatrzyłam się bardzo dużo 'wygodnych ubrań'.
Kolekcja BASIC króluje !
Cały ubiór bawełniany stoi na pierwszym miejscu.
Spodnie dresowe możemy kupić już jako spodnie wyjściowe, nawet eleganckie, a nie jako spodnie do uprawiania sportu czy do chodzenia po domu.
 Z sukienkami, spódniczkami i bluzami jest tak samo.
Dobrze, że projektanci wpadli na taki super pomysł.
Ja osobiście jestem zachwycona : )
Wygoda na pierwszym miejscu !

Już w którymś wcześniejszym poście wspominałam, że najbardziej uwielbiam kupować buty i spodnie, jeśli chodzi o ubiór, a ulubiony dodatek to oczywiście dobra torebka.
W ostatnim miesiącu kupiłam aż 4 pary spodni.. (właśnie sobie to uświadomiłam)
Te, które dziś pokazuję są w tej puli.
Uwielbiam dżins pod każdą postacią, a na spodniach najbardziej!
Udało mi się nabyć je w dość przestępnej cenie, jak na taki sklep.
 Zaś napis na bluzie idealnie opisuje mnie.
'I will always be a dreamer'
W końcu nikt nam nie może zabronić marzyć i spełniać swoich marzeń no nie?
Wystarczy tylko chcieć.
 Kroczek po kroczku i wszystko jest możliwe.
Nie musicie nikomu zazdrościć, sami możecie coś osiągnąć. 
Spełniajcie swoje marzenia.

 Nawiązując do tematu..
Wczoraj udałam się do kina z niezastąpionym towarzystwem i....
Film okazał się być cudowny.
Nie sądziłam, że polskie filmy mogą być naprawdę dobre. 
Film pt. "Planeta Singli" daje dużo do myślenia.
Zawsze trzeba być sobą i nie udawać nikogo innego.
Bardzo polecam daną komedię. 
Dawno nie leciały mi tak łzy ze śmiechu, jak i ze wzruszenia.




















































~ BLUZA, CZAPKA - H&M ~ 
~ PŁASZCZYK - STRADIVARIUS ~
~ SPODNIE - GINA TRICOT ~
~ BUTY - RESERVED ~






Buziaki, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz