Translate

poniedziałek, 21 marca 2016

#crazy





Pamiętacie, kiedy byliście mali, a Wasze mamusie ubierały Wam krótkie spodenki na rajstopy?

Niektórym z Nas zostało to chyba do dziś ; )

Dzisiejsza stylizacja jest trochę szalona...
Ja osobiście nie ubieram się tak na co dzień.
Goły brzusio można u mnie zobaczyć bardzo, ale to bardzo rzadko.
W lato owszem, czasem mi się zdarza, ale to z powodu gorąca na zewnątrz.  
Myślę jednak, że wybrałabym się tak na dobrą imprezę.

Każda dziewczyna ma w szafie swoje jedyne, ulubione i dopasowane dżinsowe spodenki na lato.
Ja uwielbiam dżins z tego powodu, iż praktycznie wszystko do niego pasuje.
Wszelkie kolory i wzory łączą się z nim idealnie.

A do tego wszystkim znane i kochane butki Adidas Superstar.
Też są bardzo wielofunkcyjne.
(jeszcze wiele razu pewnie dobiorę je do nowego wpisu)
Zakładam je do spódniczki, sukienki, spodni, a nawet do bardzo eleganckiego stroju 
Uwielbiam przełamywać elegancję nutką sportowego look'u.

Bluzki ze stójkami okazały się hitem przeszłego i obecnego sezonu.
Od małego nie lubiłam takiego ubioru.. Golf zawsze mi przeszkadzał i po prostu mi się nie podobał.
Jak to kobieta, kiedyś musi zmienić zdanie.. i nawet nie wiem kiedy to się stało, ale w szafie zagościły u mnie takie ubranka.
Uwielbiam bluzki, bluzeczki czy swetry ze stójką.
Wiele przeróżnych modeli można znaleźć aktualnie w sklepach. 
Też wpadły Wam w oko jak mi ? 


























~ BLUZKA - H&M ~
~ SPODENKI - TOP SHOP ~
~ PASEK - SINSAY ~
~ BUTY - ADIDAS SUPERSTAR ~








3 komentarze:

  1. Jedna z lepszych stylizacji, jeśli nie najlepsza dotychczas :) Urzeka swoją prostotą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super 💕

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super 💕

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń