Translate

niedziela, 27 marca 2016

#khaki





Pogoda zaczyna Nas powoli rozpieszczać!
Kiedy tylko wstaję to promyki słońca już witają mnie z samego rana.
W końcu można wyjść w lżejszej kurtce, wiosennych butach czy spodniach.
Dziś zaliczyłam długi, wielkanocny i słoneczny spacer.
Aż nie miałam ochoty na powrót do domu.
 I co najważniejsze... wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia na dworze w słoneczku.

Bombery stały się aktualnie hitem!
Dziś ubrałam jeden z moich, które posiadam w szafie.
Jest on cieńszy, bo wykonany z materiału koszulowego, więc musiałam narzucić jeszcze ramoneskę. 
Dżins idealnie łączy się z kolorem khaki, do tego czerń i nic dodać, nic ująć.

Zapraszam!




























~ RAMONESKA, BOMBER - NEW YORKER ~
~ BLUZKA - RESERVED ~
~ SPODNIE - TOP SHOP ~
~ TOREBKA, BUTY, PASEK - H&M ~




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz