Translate

wtorek, 19 lipca 2016

#dresss



Hej kochani!
Jak mijają Wam wakacje?
Bo mi cuuuuuudownie ; )


Na wstępie przepraszam za moja małą nieobecność..
Od dwóch miesięcy chodzę do pracy, lecz....
Jest to praca idealna jak dla mnie!!!
Jestem zachwycona, że mogę pracować w miejscu, w którym czuję się, jak ryba w wodzie.
Milion ciuchów, torebek, butów... Raj dla każdej dziewczyny (blogerki).
Cały czas uczę się i szkolę. Mam nadzieję, że to czego się nauczę zaowocuje w mojej przyszłości.

Wracając do mody..
Z tego co zauważyłam w aktualnym sezonie letnim, do sklepów weszło bardzo dużo przeróżnych sukienek, sukni czy spódnic. 
Bardzo, ale to baardzo ciężko było mi sie przełamać, aby taką kupić.
Wydawało mi się, że jestem zbyt malutka i drobniutka do takiej sukienki.
Lecz zaryzykowałam i...chyba się opłacało.
Postawiłam na długą, czarną i uniwersalną sukienkę. 
Można ją nosić w stylizacji eleganckiej i sportowej.
Oczywiście zależy to od dodatków i całej reszty.




 Sukienka jest wykonana z bardzo delikatnego i milutkiego materiału.
W wielu sklepach na kolekcjach BASIC można wynaleźć takie cudeńka.




Do dzisiejszej stylizacji dodałam niezawodny, modny bomber i pikowaną torebkę.
Do tego mega wygodne sandałki/espadrylki!










~ SUKIENKA - NEW LOOK ~
~ BOMBER, TOREBKA - MANGO ~
~ BUTY - H&M ~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz