Translate

środa, 20 lipca 2016

#boho



BOHO-CHIC

Przypadł Wam do gustu ten styl?




Wiele osób zadaje sobie pytania : Co to jest ten styl boho? Czym się przejawia? Czym się wyróżnia?
Już tłumaczę!
Jest to styl w modzie damskiej, łączący hippisowską feerię barw z luzem surferów i oryginalnością bohemy.
  Elementami stroju są długie, luźne spódnice, futrzane kamizelki, dżinsowe kurtki, kolorowe tuniki, szerokie paski, duże torby, przeróżne białe koszule, odcienie brązu i skóry, ubrania z imitacją skóry bądź zamszu.
Od koloru, do wyboru.
Często okazuje się, że nawet nie jesteśmy świadome, że właśnie w takim stylu mamy ubrania w szafie.
Ostatnio wybrałam się na wyprzedaże i udało mi się skomponować taką stylizację. 
Spódniczka i koszula skradły moje serce od razu.
Do tego białe, zwykłe slip on'y i gotowe!



  
Warto sięgnąć jeszcze po jakieś złote akcesoria czy dobrać fajna skórzaną torebkę.
Sandałki z frędzlami czy pomponikami też są strzałem w dziesiątkę co do tego stylu.
Kiedyś nie przypuszczałabym, że do spódniczki można dopasować trampki czy sportowe buty.
Zawsze w grę wchodziły sandały, baleriny lub szpilki.
Cieszę się jednak, że moda idzie do przodu i można zmieniać stare zwyczaje i przyzwyczajenia.
Jak już wszyscy wiedzą, uwielbiam sportowe obuwie pod każdym względem i lubię dopasowywać je nawet do najbardziej eleganckiej stylizacji ; )


Miłego oglądania, M.








~ KOSZULA - TOP SHOP ~
~ SPÓDNICZKA - H&M ~
~ BUTY - DIVERSE ~




1 komentarz:

  1. Świetny look. Bardzo fajna elegancka bluzka. No i ta ołówkowa spódnica! Ja ją widzę jako stylizacja do pracy. Nie podobają mi się jednak te guziki. Mogłoby ich nie być, albo mogłyby być chociaż mniejsze. Buty jednak muszą być szpile. Wtedy wyglądałabyś 11/10 a tak tylko 10/10 Odwiedź nasz sklep internetowy z polską odzieżą damską http://www.krakowiankasklep.pl/spodnice-do-pracy-cat-130.html

    OdpowiedzUsuń