Translate

wtorek, 27 września 2016

#sneakers



Witajcie! Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie życia bez....
Sportowych butów ; )


Dobieram je do każdej stylizacji bez głębszego zastanowienia.
Czy tylko Ja tak mam?
Szpilki, sukienki, spódniczki to chyba nie moja bajka.
W sumie tak jak wiele innych spraw..
Połączenie elegancji ze sportowymi dodatkami to chyba jest to.
Podstawa to czuć się swobodnie i wygodnie na co dzień.
Ogólnie to nie wyobrażam sobie, że mam ubrać coś w czym nie czuję się dobrze.



Często słyszę : "Monika załóż coś innego, np. sukienkę, spódniczkę i niesportowe buty.."
Bardzo się wtedy we mnie gotuje. Lecz zawsze stawiam na swoim bez wyjątków.
Przecież to mój wybór, mój styl i wygląd.
Nie podejmujcie decyzji za mnie.

Hmm, ale to nie jest tak, że w ogóle nie noszę sukienek itd itp.
Kiedy mam okazję to właśnie wtedy uwielbiam ubrać się mega kobieco i błyszczeć wśród innych.
Kilka razy do roku starczy, jak dla mnie.



Łatwo mogę się przyznać, że uwielbiam kupować buty.
Mam ich mnóstwo.
Czemu mam sobie żałować jeśli właśnie to sprawia mi wielką przyjemność?
Wiecie co....
Niczego sobie nie żałujcie, bo nigdy nie wiadomo co będzie jutro i może już nie będziecie mogli sobie pozwolić na to co kochacie.
Ogólnie to myślę nad zrobieniem wpisu o mojej kolekcji cudeniek (butów) i ubrań.
Aaaa i to nie znaczy, że na moim blogu nie będzie bardziej kobiecych wpisów.
Raz tak, raz inaczej.
Raz wygoda, raz klasa.




Podarte spodnie, luźna bluza.. to jest to!

Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia, które dodaje nie są jakieś profesjonalne czy idealne.
Niestety nie posiadam super sprzętu, nie mam zdjęć w ekstra miejscówkach, ale mimo to nadal prowadzę i pisze bloga.
Jeśli czegoś chcemy to po prostu to róbmy. Komu to przeszkadza?
Nie ma żadnych zaprzeczeń.
Więc proszę Was, nie piszcie mi jakiś głupich wiadomości o tym i o tamtym co powinnam zmienić na blogu. On jest mój, nie Wasz. Nie mam nic przeciwko krytyce, bo każdy ma do niej prawo, ale nie przesadzajcie ze słowami i nie dziwcie się, że komentarze zostają usuwane przeze mnie.
Dajcie ludziom wolną rękę i róbcie to co Wy kochacie. Przecież każdy ma różne zainteresowania.

Ogólnie za kilka dni zaczynam nowy etap w życiu.
Tak bardzo nie mogłam się go doczekać. 
Dobrze dobrane studia, idealna praca.. no czego chcieć więcej.
Podobno człowiekowi do szczęścia nie potrzeba wiele. Wystarczy chcieć i się postarać.

A właśnie...
Macie może czasem tak, że wydaje się Wam, że to jest właśnie to, że brniecie w coś co wydaje się Wam, że będzie z Wami na zawsze.. lecz czasem przechodzi przez Was myśl, że to tylko złudzenie?
Bądź macie może czasem chęć na zmianę, która bardzo zmieni Wasze życie?
Przewróci je do góry nogami?
Zastanawiacie się czy warto zaryzykować?
Czuję po sobie, że jesień zawitała już do mnie dawno i szybko się nie skończy.
I do tego chyba bardzo mnie zaskoczy.

Buziaaaaaki !









~ BUTY - NIKE HUARACHE, WORLDBOX ~
~ SPODNIE - BERSHKA ~
~ BLUZA - LA LAKERS, SKLEP KOSZYKARZA ~



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz