Translate

czwartek, 5 stycznia 2017

#come_back


Hej!
Po dłuższej przerwie wracam do prowadzenia bloga. Wiele się u mnie wydarzyło, wiele nowych etapów się zaczęło i potrzebowałam przerwy. Praca, studia, załatwianie wszelkich formalność i ważnych spraw, następnie Święta i Nowy rok.. Wszystko już za mną, więc teraz wracam z podwójną siłą i determinacją. Mam wiele ciekawych pomysłów na Nowy rok! Będę dążyć do celu, tak jak to sobie założyłam.
Jak wiecie zaczęłam studia. Psychologia, pedagogika, terapia i inne podobne kierunki zawsze mnie interesowały. Nie ma nic lepszego od dawania pomocy innym. Wcale nie żałuję tego, że poszłam na studia niestacjonarne.. A to dlatego, że pracuje w branży, która jest moją pasją. Spełniajmy się i róbmy to co sprawia nam najwięcej przyjemności. Marzenia się spełnia, same się nie spełnią.
Mam nadzieję, że myślicie podobnie ; )

Postanowienia na Nowy Rok?
Tak są i to spore, choć nie chcę ich ujawniać publicznie.
Każdemu życzę zdrowia, bo ono jest najważniejsze, szczęścia i miłości.
Mam nadzieję, że dla każdego ten rok będzie lepszy od poprzedniego !

Dziś w końcu poczułam zimę. W końcu spadło u mnie sporo śniegu. Kalendarzowa zima już trochę z nami jest, lecz do tej pory była widoczna tylko i wyłącznie na kalendarzu. 
Do dzisiejszego wpisu nie przygotowałam konkretnych zdjęć. Od rana byłam z siostrą na zewnątrz. Aż szkoda siedzieć w domu, kiedy za oknem biało i pięknie świeci słońce. Przy zabawie wykonałam kilka zdjęć, które mogę opublikować. Zwykły zimowy ubiór do zimowej zabawy! 


Nie wiem jak Wy, ale ja w takie mroźne dni ubieram się bardzo grubo. Ostatnio nie rozłączam się z moją nową parką z h&m'u. Futerko wokół kaptura jest bardzo urocze i daje jeszcze więcej ciepła dla uszu i głowy. Czapa, gruby szal i rękawiczki to podstawa, aby wyjść z domu. 
No i oczywiście najlepsze i niezastąpione trapery Timberland na zimę.
Przypadek, że akurat różowe? Nie sądzę ; ) 








~ KURTKA, SPODNIE, CZAPKA, RĘKAWICZKI, SZALIK - H&M ~
~ BUTY - TIMBERLAND ~



A na koniec piękny widok z mojej ulicy *.*




Do następnego !

1 komentarz:

  1. Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, życzymy powodzenia! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń